Kattoamppeleita nolla kappaletta, mutta paljon amppelikasveja. Kuulostaako oudolta? Alaspäin kasvavat kasvit hengailevat huolettomasti meilläkin, mutta eivät katossa vaan hyllyillä, tolpan päässä, korokkeilla.
Näitä valkoisia lasihyllyjä on tässä talossa monta. Aivan mahtavan käteviä, siroja ja jotenkin aineettoman näköisiä eli kasvit ovat pääosassa, eivät hyllyt.
Hyllyille painavatkin ruukut voi sijoittaa pelkäämättä, että kattoripustus pettää ja ruukku kopsahtaa ihmisten tai koirien niskaan.
Herttalyhtyjen versot ryöppyävät vapaasti alas hyllyillään. Länsi-ikkunalla on valoa.




